Posicionament SEO
Conceptes bàsics
Open-Ideas, The Social Commerce Company
Publicado el martes, 28 de marzo de 2017 a las 15:32
Són moltes les empreses que comencen el seu camí en el món en línia, el que significa un gran avanç per a l'empresa, ja que a través d’este canal pot augmentar les seues vendes o els seus servicis. És cert que algunes d’elles simplement opten per incloure una simple pàgina web, s’obliden de la resta i no realitzen ja cap acció. És difícil així que eixa web puga posicionar-se als SERP. Cal executar una varietat d’accions perquè una pàgina comence a posicionar-se en Internet.
No obstant això, entenem que moltes empreses no disposen de recursos suficients per realitzar certes accions en línia, però afortunadament existeixen ajudes per a pimes i autònoms a través de diferents fonts de finançament públic que permeten accedir al canal en línia sense haver de desemborsar un gran import econòmic.
En esta entrada us oferirem algunes nocions bàsiques de posicionament SEO, una acció que cal que contemple qualsevol empresa, ja que «si no te troben, no existeixes en el canal en línia».
El posicionament SEO en una web ha d’estar dirigit perquè atraga el millor tràfic possible i que siga de qualitat, per a la qual cosa s’utilitzen les tècniques de posicionament. Però cal tindre en compte que tot canvia i ràpidament, de manera que hem d'estar-hi atents.
Com indexa Google les teues pàgines?
Les sigles SEO signifiquen SEARCH ENGINE OPTIMIZATION, que traduït seria optimització per a motors de cerca, és a dir, que es tracta d’optimitzar la nostra web perquè es posicione millor que la resta en els resultats dels cercadors.
Un dels principals objectius del SEO és ajudar els motors de cerca perquè indexen i comprenen la major quantitat d’informació possible.
De manera que els robots de Google rastregen tots els enllaços que troben per localitzar les pàgines noves i les antigues que tinguen contingut nou. Per això és tan important actualitzar contingut en la teua pàgina web... És a dir, que es note que la teua web està viva. Quan el boot de Google arriba a la teua web, comença a llegir o indexar tot el seu contingut (imatges, text, enllaços...) i el recull per emmagatzemar-lo en la seua immensa base de dades. Després, l’analitza i el classifica segons el tipus d’informació i la rellevància de la teua web.
Així, si els robots de Google passen per alt la teua pàgina i no la troben, et quedaràs sense aparéixer en Google.
TIPUS DE SEO
Estos són els dos tipus de SEO que existeixen:
- SEO Onpage: es realitza des de la web mateixa, i es tracta de classificar correctament i fàcilment la pàgina web perquè Google l’indexe i veja que és interessant; aporta valor als usuaris als quals els agrade navegar per la teua web.
- SEO Offpage: és extern a la web, i es tracta del nombre d’enllaços externs que rep el teu lloc web, els quals han de ser també de qualitat. Altres factors que poden millorar el teu posicionament són l’anchor text, si l’enllaç és follow o nofollow i els enllaços generats en les xarxes socials. El que pretenem és incrementar l’autoritat d’una pàgina.
Els algoritmes dels motors de cerca es basen en ambdós tipus de SEO per tal de millorar el posicionament orgànic, de manera que necessites treballar en els dos perquè la teua web es vaja posicionant.
emprendedores empresas pyme SEO MARKETING ONLINE nuevas tecnologias marketing digital posicionamiento seo marketing contenidos agencia marketing online valencia
28/03/2017 15:32 | estela1